Dag 4 (skinny-jeans)

11:35
Idag är det tvättdag. En sån där dag när allt man brukar ha på sig ska bli blött och sen torrt igen och man letar igenom garderoben efter kläder som kan vara lämpliga att ha på sig när man går till tvättstugan med de vanliga kläderna i en säck.
¨
Jag hittade mina "skinny-jeans", som visserligen är i strl. 46, men allt är relativt. Jeans jag inte kunnat ha så de suttit bekvämt sedan två år tillbaka... som inte suttit snyggt sedan ytterligare ett halvår tillbaka (snabb huvudräkning = 2,5 år sedan).
¨
De kanske inte sitter jättefint över magen idag, men jag kommer i dem och behövde inte ligga och åla på golvet för att få dem på plats och knäppa dem i midjan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett dilemma over here too ;-)) Ska verkligen ta tag i mitt liv nu och köra på raka rör o puckar, vara lika dedicated som du är - än finns det hopp, även för mig oxå! huh

2011-01-10 @ 21:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0