Linkin Park och motivationen

Oh! Jag vill till gymmet... NU!!
¨
Jag har precis köpt min parketbiljett till Linkin Park i Globen, 14:e juni. Jag var där 2007 och skrek mig hes i publikhavet och vandrade hög på lycka genom Stockholm stad från globen till centralen där jag sedan spenderade natten på sittandes på Burger King med andra fans som för mig var helt okända innan vi satt på Burger King. Sedan tog jag första bussen hem igen på morgonen, fortfarande mycket lycklig.
¨
Den här gången när jag åker dit kommer jag kunna dansa, hoppa och fullkomligt röja på golvet framför scenen... Jag längtar! Det ska vara min morot vid mållinjen.
¨
Nu känner jag att jag vill åka till gymmet på en gång och flyga fram på löpbandet påhejad av Mike Shinoda och Chester Bennington och de andra killarna i lurarna. Jag ser så fram emot att få se dem live med de nya låtarna från A thousand suns!
¨
Energin och humöret är på topp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0