Trosdag, Fredag... helg.

Torsdag var det gymdags igen. Ökningarna från onsdagen kändes så det tog emot en hel del. Jag hade hörlurar med musik i så jag hörde inte, men jag tror att jag kanske till och med grymtade lite några gånger. Målet om 25, k. på under 20 min. var bara att glömma. Det fanns inte så mycket kräm i benen helt enkelt... Men 2 k på 17 muniter blev det i alla fall... och sen en kilometer till på tio minuter... En minut långsammare än i onsdags, men jag är ganska nöjd ändå. 2,5 på samma tid får vänta en vecka till.
¨
Idag hade jag tänkt tvätta, för i onsdags bokade jag tvättid... Men när jag burit ut all min tvätt till tvättstugan och försökte öppna dörren gick det inte. Min tvättid fanns inte. Som tur var kom den en annan trevlig tjej som hade bokat min tvättid och hon skulle bara tvätta en maskin så jag fick dela med henne. Så allt blev tvättat och torkat i alla fall. Bra med trevliga grannar tycker jag, speciellt när jag VET att jag hade bokat 13-16 idag och tiden inte fanns.
¨
Ikväll ska jag träffa kompisar som jag tidigare delat lägenhet med. Jag har inte sett dem sedan de flyttade, om man bortser får en kortis när vår andra rooomie flyde 25 i början på december. Imorgon har jag lurat ut tre andra personer att gå på Filosofspexet med mig. Jag hade tänkt väga under 100 kilo, det kanske jag gör, men det gjorde jag inte när jag stod på vågen. Det skiter jag i.. jag ska se spexet ändå... och leka matchmaker samtidigt... Får se hur det går.

Kommentarer
Postat av: Ylva

2011-02-19 @ 09:58:38
Postat av: Ylva

Jag ska gå och se filosofspexet nästa vecka. Var det bra?

2011-02-19 @ 09:59:24
URL: http://bragjort.blogspot.com
Postat av: Stefan

Hallå! I höstas påbörjade jag en topplista med Sveriges alla hälsobloggar. Nu närmar vi oss 600 st men där är fortfarande en hel del som saknas. Eftersom du skriver om hälsa så vore det kul om du ville vara med :) http://www.halsoartiklar.se/bloggar/

2011-02-19 @ 23:17:50
URL: http://biggest-loser.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0