Det slog mig nu

Verkligheten... sanningen... konsekvensen.
¨
Det är jobbigt det där med konsekvenser av sitt aggerande. Det ena måste följdaktligen leda till det andra, det finns inget annat att vänta sig.
¨
Jag kommer inom några veckor, ett par 2-3 månader på sin höjd, inte längre att kunna dra några tjockis-skämt!
¨
¨
Ni vet... "Din mamma/du din tjockis är så stor att..."
¨
Men jag kommer inte heller kunna dra skinny-skämt! För när kommer jag någonsin att tillhöra skinny-folket? Folket som klagar på att affärernas kläder är för stora och att de därmed måste nåla in saker i min rygg...
¨
"Kom nu stickan, så går vi!"
¨
Jag kommer tillhöra normen! Den där gemene kvinnan som väger lite för mycket enligt vågen, men vars kläder går att hitta i den vanliga affärens vanliga avdelning... Vars storlek alltid för först att sälja ut för att det finns flest kunder av den storleken... Det är ju bara tjockisar som får skämta om tjockisar... och bara spinkies som får skämta om spinkies.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lugn - alla normalviktiga kvinnor är inte torrisar. ;) Du kan säkert hitta något annat att identifiera dig med, och därför få driva med. (Blondiner är poppis att driva med och det är lättare att färga håret än att ändra sin vikt). Lycka till!

2011-02-22 @ 21:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0