Yessssa

Idag fungerar rutinerna, nästan, äntligen.
¨
upp nio, städa, äta soppa, jobba 11-13, Biltema, hem, mecka dator, klippa kompis-hår, äta soppa, jobba 18-20, polisen, hem, softa lite, snart sova.
¨
Jag har en soppa kvar att stoppa i mig för idag. Och idag är jag äntligen tillbaka i det där med att inte vara hungrig eller sugen på något. För en timme sedan tänkte jag "ska jag gå och prova den där pizzerian jag bor granne med?" sen tänkte jag "äsh... jag sitter bra här.. orka röra på mig mer idag.
¨
Dagens motion består av följande:
2,5 km cykel i hög hastighet
2h strosande
4ish km cykel i gemytlig takt.
2,5 km cyklande i halsbrytande hastighet (sen till jobbet)
2h rask promenad (var inte anfådd, men knäna håller inte för högre hastighet)
1,5 km cyklande, 1 km långsam promenad.
¨
Jag har ingen aning om hur många kalorier det har bränt, men jag är säker på att det är fler än de 330-340 kcal jag hittills idag fått i mig. :-D
¨
Nu ska jag se till att blanda till och äta upp den sista soppan för idag och sedan klättra upp i min säng och sova. Jag är trött i varenda del av mitt jag.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du har fått en blogg award, du ska berätta åtta saker vi inte visste om dig (såna som fortfarande håller dig anonym) och sedan skicka vidare till åtta personer.



De kurser du har nu låter riktigt intressanta. Vad kul att du hakar på utmaningen, du ligger i min bloggfeed nu så läser när jag är hemma och uppdaterar mig. Jättebra med all motion.

2011-04-10 @ 21:03:10
URL: http://fitnessguru.se/osa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0