Träningsvärk

Igår var jag på viktcentret och bl.a. vägde mig med hur fantastiska resultat som helst. Långt över både mina och coachens förväntningar. Men det var inte enda anledningen till att jag var där.
¨
Jag skulle få ett träningsschema anpassat efter mig och jag och coachen gick igenom maskinerna en och en och valde lämpliga inställningar.
¨
Efter att ha kört igenom ett pass med uppvärmning och styrketräning kände jag mig lite lagom orkeslös lite överallt men bestämde mig ändå för att avsluta med 10 minuter på crosstrainern... När de 10 var slut kände jag att jag hade nog kunnat köra i 5 kanske 10 minuter till, men jag gjorde inte det... och det är jag glad för idag.
¨
Inatt ville vänstra armen trilla av, eller så kändes det i alla fall. Idag har bröstmusklerna känts stela och lite ömma och vänstra vaden har visat tydliga tecken på att vilja krampa. Så idag blir det inget gymmande... Men kanske imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0