Rockring

Jag fick en idé om att jag ville ha en rockring... Det måste ju vara ett jättebra sätt att träna magen och ryggen och trimma till just det området.
¨
Det är ju inte första gången jag tänkt så, men det är första gången som jag tänkt så och faktiskt haft den mentala kapaciteten bakom mig att inte bara inse att det VORE bra att ha en rockring utan faktiskt gick ut och köpte mig en.
¨
Det blev en av märket CASALL som gör pilatesbollar, hantlar, hopprep, sportkläder m.m. som säljs på SADIUM. Min ring väger 1,2 kilo och är isärtagbar. Det där sista är ju jättepraktiskt för då behöver den ju inte tå så stor palts om man vill ta med den någon stans.
Hursomhelst har jag aldrig kunnat rocka. Jag har försökt många gånger, men inte kunnat. Jag köpte min ring igår och har haft den hemma i mindre än ett dygn och nu idag kunde jag faktiskt få det att snurra några varv runt mig. Nu ska jag bara få den att stanna uppe också... :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0