Seger!

Jag vann över den mentala slappheten och skickade in en tenta jag känner mig lagom-nöjd med. Det tog bara 11 lite drygt att skriva tentan... tänk om jag hade läst ut avhandlingen lite mer effektivt, typ 20 sidor i timmen, klar i torsdags... skrivit hela fredagen och haft hela lördag, söndag och måndag till att göra vad-som-helst med och sedan bara behövt korrekturläsa idag.
¨
Men så fungerar inte jag... Deadlines blir så mycket mer spännande om man faktiskt riskerar att missa dem.
Nu är i alla fall uppgiften inskickad 23:38:00 enligt urkunds kvitto, med hela 21 minuter till godo då... det är ju jättemycket tid.
¨
Nu ska jag göra vad några andra i min "anonyma-tjockisar-grupp" inte kan för de blir speedade av det... Jag ska hälla i mig sista soppan för idag och sedan klättra upp i loftsängen och sova. Jag har aldrig några problem att somna för att jag ätit eller druckit energigivande saker. Dubbel redbull? Inga problem.. jag snarkar inom en halvtimme än då bara jag vill.
¨
Imorgon ska jag och en kursarkompis plugga inför våran muntliga omtenta.... jag visste inte att man kunde kugga på muntliga tentor förrän jag gjorde det... Jag hade glömt att vi gjort upp om att vi skulle göra det.. men förhoppningsvis hinner jag gå till skolan, plugga med henne, gymma och sen gå hem... SMHI hotar med snö hela dagen men det tror jag inte på. Det jag inte tror på det finns inte säger jag och anammar en lite ateistisk syn på morgondagens eventuella snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0