Justde!

Jag har ju nästan helt glömt bort ena läxan från mötet i måndags...
¨
Skriv ner tre bra saker om dig själv varje dag"
¨
Jag suger på sånt.. jag är mycket bättre på att kritisera mig själv och de dagar jag inte gör det är således några mycket bra dagar... Men här är ett försökt... för onsdags skull då:
¨
Jag är frispråkig och räds inte att ta i med ord, oavsett vad samtalsämnet är.
Jag är envis på ett positivt sätt och när jag bestämmer mig så går det, tänker på hur halva jag ville ge upp och gå sista 200 meterna av joggingturen på löpbandet, men andra halvan ville jogga i mål och den hurtigare halvan vann.
Jag... öm... ringer till min familj och pratar med dem regelbundet om så gott som allt... igår var det mormors tur och nu vet hon vilket program jag använder för viktminskning och hon tror att det är omöjligt för mig att bli lika knäpp som brorsans ex... brorsans ex var ju knäpp från början, det har jag aldrig varit - enligt min mormor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0