Dag 2, igen

Ja, jag har ju då troligen typ börjat om med de där första så kallade skitdagarna... Och detta är då dag 2 sedan jag åt pizza och drack cola... Och jag mår inte illa, jag fryser inte mer än vanligt, jag är inte hungrigare än vanligt (den känslan försvann någon gång efter middagsmaten igår och har inte kommit tillbaka), jag är inte mer påverkad än vanligt... Bortsett från en sak.
¨
Jag är jättetrött och har sovit utan avbrott i nio timmar. Vanligtvis vaknar jag efter 5 och måste gå på toa, då vaknar katterna och ska gå på lådan och gräva sig till Kina, sedan ska de äta lite torrfoder och det kastrar och skramlar lite i matskålen, och så ska de leka med allt som kan prassla och låta lite, eller bråttan med varandra. Så då brukar det ta en liten stund innan jag får ro att somna om. Men inte i natt... Jag har sovit, och sovit och sovit... Det var mycket skönt, men jag är fortfarande mycket trött och hade, om jag inte kollat på klockan och insett att det var defenitivt dags att gå upp, fortfarande sovit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0