Snart så

Då var dagens alla intag gjorda. Soppsmakerna som intagits är:
Grönsan - fortfarande riktigt okej smak.
Aprikos - fortfarande riktigt klen i smaken, smakar visserligen aprikos men är lite av en besvikelse.
Choklad - fortfarande en av de som är lättast att få ner.
¨
Dagens pillercoctail är också intaget. Just nu består pillerkombon av 9 tabletter.
6 omega-3
2 Glucosine
1 zyrlex
¨
Nu ska jag kunna tänka, cykla och andas hela morgondagen.
¨
Jag har ännu inte fått tummen riktigt ur med fotona jag tog tidigare idag, men det kommer så snart det rör sig lite mindre i huvudet.
¨
Imorgon ska det blåsa väldigt här i GBG. Men det ska bli soligt och flera plusgrader. Detta väder sammanfaller med att mitt västtrafikkort går ut. Frågan är då om man ska ta det soliga mildvädret till fånga och cykla till stan eller om man ska ta blåsten tillsammans med de sedan tidigt dåliga bromsarna som en god ursäkt till att inte cykla. Jag sover på saken.
¨
Jag har ont i huvudet... eventuellt kommer sovandet på saken kräva ett piller till - Ibeprofen. Får se hur det utvecklar sig den närmsta halvtimmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0