Dag 1, igen.

Idag kör vi.. jag har slut på mat i frysen och skafferiet, så det finns inget där att småäta när jag får för mig att gå dit och titta efter. Jag börjar även denna gång med svamp, och så här efter att inte ha ätit den på en månad nästan smakar den helt okej igen. Inte så som jag kände i början med "Wow-smakar det så här kommer det inte bli några problem!" utan snarare "ja, men nu tyckte jag ju om den igen, i alla fall tillräckligt för att svälja hela soppan".
¨
Idag hade jag goda ambitioner för att åka till skolan i tid och gå på förmiddagsföreläsningen. Men det sket sig när jag vaknade och kände att jag behövde sova mer. Så jag ställde om klockan två timmar och sov lite mer. Jag är inte lika öm i halsen idag och huvudet känns lite mindre tjockt. Bihålorna är fortfarande slemmiga och svullna, men det kan bero lika mycket på att det är vår som att jag är förkyld.
¨
Nu ska jag svälja det sista av soppan sen ska jag bestämma mig för om det är cykelpremiär för mig i dag eller om det får vänta en stund till. Det känns som att det blir vagnen idag, men jag ska känna efter riktigt ordentligt i kroppen och se om den inte är iallafall lite sugen på att cykla till stad idag. I stan ska jag lämna trasig smart-telefon på reparation och möta studiegruppen för grupparbete. Jag har inte varit sjuk nog att låta dem göra allt jobb utan mig... dessutom är jag väldgt sugen på att se hur moviemaker fungerar.
¨
Humöret och motivationen är inte direkt på topp just nu, men I'll fake it, til I feel it.

Kommentarer
Postat av: Lina Kuijl

Skitkul att du hänger på utmaningen! Lägg jättegärna in blogg affischen och länka til mig och Robine! Nu kööör vi! Kommer bli toppen!!!

2011-04-05 @ 22:56:22
URL: http://fitnessguru.se/lina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0