Oh..! Hi hi hi...

Jag duschade idag... det är inte det oväntade... Men jag rakade benen. Det händer inte varje gång, utan snarare en gång i veckan, kanske... Det är inte heller det oväntade som resulterade i titeln.
¨
Den oväntade... överraskande... trevliga... var att jag har vadmuskler!
¨
Det har jag iockförsig alltid haft, men nu syns de ju! Jag får liksom en stor, fast utbuktning när jag flexar. Tjockt från knät och ner till mitten på benet där det är stenhårt (muskel-hårt) och definerat. under det blir vaden smalare igen, men är fortfarande stenhård i flex. Kul.. :-P
¨
Peruneus longus heter visst muskeln som blivt stor... och Perineus brevis heter den nedanför som är långsmal och också stenhård...
¨
Eller ja.. helt stort och stenhårt kanske det inte är... Beror ju på vem man jämför sig med.
¨
Men det är kul ändå... det var ett tag sedan jag hittade nyckelbenen och det känns kul att hitta något nytt. Får se vad nästa upptäckt blir under det ständigt krympande fettlagret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0