Vecka 3

Så nu är jag mitt i tredje veckan. Viktnedgången håller i sig och träningen ger tydliga, effektiva resultat.
¨
Jag kommer i kläder som jag inte har kunnat få på mig på över ett år och jag orkar springa ikapp med bussar och spårvagnar flera hundra meter utan att dö på kuppen. Igår tränade jag och värmde upp på crosstrainer och orkade hålla 80+ steg i minuten, och när jag var kar fanns det fortfarande ork till styrketräningen efteråt.
¨
Jag reagerar så bra på träningen och gör så bra resultat på vågen att mitt slutdatum kan flyttas fram med flera veckor. Just nu har jag bara ca 7 kilo kvar till mitt första delmål som jag trodde att jag skulle uppnå först 28:e februari, men som det ser ut nu kommer jag kunna vara där redan den 10:e februari.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0