Vecka 2, forts.

Nu är tentaveckan över, i alla fall för mig. Det är en timme kvar innan deadline. Jag är lite trött efter att ha dygnat* men mår i övrigt bra. Det gick att skriva tenta utan att tugga varken på godis, chips eller choklad. Jag klarade det helt själv, utan orala belöningar. (Yay mej!!) 
Det har varit lite omtumlande för dygnsrytmen och gårdagens soppor råkade fördelas på följande tider:
11.30
19.15
06.30 (tisdag morgon)
Nu vet jag inte om jag ska räkna soppan i morse till idag eller till igår. Om jag räknar den till i dag fick jag ju i mig för lite igår, men räknas den till idag får jag ju i mig för mycket och kan råka gå ur ketos-fasen... och därmed må skit imorgon igen i stil med dag 2 eller dag 3. Jag ska nog ringa coachen och fråga.
Idag väntas annars städning. Julstjärnorna har fått sitta kvar i fönstren lite väl länge till förmån för tentapluggandet, men nu ska de ner och packas undan. Utanför fönstret är det ju grönt gräs, lite lätt värmande sol och allmänt vårväder. Då ska det ju inte hänga julpynt i fönstret längre.
Imorgon väntar träff med coachen och vi ska gå igenom gymmets maskiner och jag ska förhoppningsvis få ett träningsschema anpassat efter mina förutsättningar och det av mina mål som rör min fysik - en lättare, starkare och hållbarare kropp. Jag funderar på om jag ska väga in mig i morgon när det är precis 2 veckor sedan jag gjorde det sist eller om jag ska väna till på måndag och första gruppmötet. Jag vill veta, samtidigt som jag inte vill spoila upplevelsen för mig på måndag...
¨
Invägning imorgon?
Ja? Nej?
¨
*Att dygna innebär att man är vaken i 24 timmar i streck eller mer, alternativt att man sover extremt lite på två eller fler dygn. Jag gick upp 9.30 måndag morgon och låg i sängen för att sova sedan mellan 8 och 11. Sedan igår morse har jag alltså sovit nästan 3 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0