Första mötet.. innan.

Idag är en sån där dag som håller på hela dagen. Jag lämnade mitt hem halv åtta i morse och kom tillbaka nu straxt efter fyra. Men enkom för att packa om väskan och slänga i mig lite näringslösning.
¨
Ikväll väntar första gruppträffen. Mina förväntningar (läs förutfattade mening) är att man kommer få ställa sig upp säga sitt namn och vilken typ av matmissbruk som man besitter... förklara kortfattat hur man blev så tjock och sen kanske redogöra för när man började och hur det gått och jämföra resultat. Men jag tror starkast på det där med AA-stilen... fast för tjockisar...
¨
Jag börjar få lite problem med några av smakerna nu. Jag svalde precis en jordgubb och den som jag upplevde som god i början är inte det längre. Fast idag fick jag inte så kallt vatten i kranen som jag ville heller... kanske kan lösa det genom att ha vatten i kylen. Kyklingsoppan har varit grynig från start och även om jag nu piffar upp den med lökpulver, paprika och vitpeppar förblir den tråkig och grynig. Konsistensen är viktigare än smaken.
¨
Sparris är sedan en hel historia i sig själv. Första gången tyckte jag att den kanske luktade lite skumt när jag skulle göra den och att den smakade helt okej. Det tycker jag inte längre. BLÄ kort och gott.
¨
Chokladen däremot har växt på mig.. så jag kanske ska köpa choklad, svamp och grönsak en tid... fast svamp och grönsak är ju goda och om jag överkonsumerar dem kanske jag tröttna....
¨
A well... bara 6 veckor tills jag får äta mat i Norge... och när jag kommer tillbaka därifrån är det typ tre-fyra veckor kvar av pulver... Den ljusa sidan säger mig att den 21:e mars ska jag handla halvfartsmat och få äta ägg och annat gott... och till dess är det inte så länge... typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0