Första mötet.. efter.

Så var man tränad till utmattning (fast egentligen inte) och genomgått första mötet. Och det var lite som jag tänkt mig. Vi gick ringen runt och pratade om vad vi heter, ålder, sysselsättning och vilken hastighet vi gick på. Majoriteten gick på helfart.
¨
Sen fick vi information om de olika farterna och om hur viktigt det är att följa boken sen när vi ska trappa upp. Och så pratade vi om massa bra saker. Och utbytte erfarenheter om det vi upplevt så långt. Några hade börjat som jag för tre veckor sedan medan andra gjorde sin första dag i dag. Det är alltså lite skillnad på hur långt vi kommit, hur långt vi ska och hur vi tar oss dit.
¨
Sen visade det sig att en av mina gruppkamrater åker samma vagn åt samma håll så vi pratade lite efter och vi ska förhoppnings vis ses ett par timmar tidigare nästa måndag och träna ihop. Hon tränar annars på ett annat gym, med bättre öppettider.
¨
Sen vägde jag mig igen för att komma i fas med träffarna. Och på fem dagar har jag tappat runt 1,2 kilo tror jag att lappen sa. Men mer detaljerad återkoppling än så blir det inte igen förrän om två veckor. Jag ska försöka låta bli att ställa mig på vågen igen förrens dess. Och då ska det inte vara långt från mitt första delmål på 99 kilo... Det är bara 7 kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0