Inte så farligt...

Nej... det känns inte jobbigt den här gången heller.
¨
När jag började med pulvren trodde jag att jag skulle må jättedåligt i början, precis som det beskrevs i boken... men Jag tyckte aldrig att det blev så illa. Nu hade jag ju glömt bort det och så har jag hört alla andra i min tjockis-grupp prata om hur jobbigt de har tyckt att det varit att börja så jag har byggt upp en bild av att det måste ha varit jobbigt och trodde att jag genom att äta pizza och dricka läsk igår skulle må dåligt idag. Men det gör jag inte... Den stora skillnaden är väl att jag idag har kännt av hungerskänslor. Alltså har jag dem... de finns i mig, och det är ju ändå bra att veta att jag kan skilja på mätt, inte mätt, inte hungrig och hungrig.
¨
Min LCHF-kompis håller på med avgiftning från kolhydrater och socker lite titt som tätt eftersom det titt som tätt dyker upp en tillställning där hon tvingas välja mellan att inte äta eller äta kolhydrater. Hon påstår att det kommer vara värre i morgon... Jag får se om hon har rätt eller inte.
¨
För övrigt kan jag säga att jag nu finns listad på både bloggtoppen och på hälsobloggar. Länkar finns i menyn till höger... Jag vet inte hur det går till, men på något sätt ska man på hälsobloggar kunna klättra i plasering om vem som är bäst... (hör stod det något som jag har tagit bort) Det räcker med att man läser min blogg för att min plasering ska ändras. Jag är inte så jättebrydd om läsare, men jag blev ombedd att lista mig där och tänkte att det kanske kan peppa någon annan som klickar igenom listan av hälsobloggare att hitta min blogg så... varför inte lista sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0