Träningsvärk :-D

Snabbisen med coachen igår gav resultat och Axlarna är möra. Muskeln jag inte kommit åt i axel-press-maskinen. Muskeln som den maskinen är gjort för att mörda... äntligen har jag hittat den... :-D Nu skulle jag bara haft ett hantelsett hemma så jag kunnat köra axlarna hemma också och på så sätt mördat dem och byggt upp dem fortare.
¨
Utöver att njuta av träningsvärken spenderar jag dagen med att skriva synopsis för en "halv" b-uppsats (på 6 hp). Utöver det har jag en dag till mig... och när synopsisen är klar spenderar jag nog "min"-tiden med att städa lägenheten jag kallar hem. Dags att boka tvättid också och att köpa lite tågbiljetter och betala lite räkningar. Det är nog också sånt jag klämmer in på "min"-tiden sedan.
¨
Förövrigt vore det bra att veta hur ett synopsis ska se ut innan man börjar skriva ett, men det vet inte mina lärare... Så jag skriver i blindo och liksom "uppfinner" synopsis. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0