Oj!

Jag fick helt plötsligt följande kommentar:
Åsa ([email protected]) om Yessssa:
Du har fått en blogg award, du ska berätta åtta saker vi inte visste om dig (såna som fortfarande håller dig anonym) och sedan skicka vidare till åtta personer.

De kurser du har nu låter riktigt intressanta. Vad kul att du hakar på utmaningen, du ligger i min bloggfeed nu så läser när jag är hemma och uppdaterar mig. Jättebra med all motion
Så... åtta saker ni (som läser bloggen) inte visste om mig...
¨
1: Jag har ofta musik på i öronen på vägen hem (det är inte hemlisen) och när ingen ser (eller hör) sjunger jag lite smått för mig själv. När jag kommer innanför lägenhetsdörren däremot tar jag i så högt jag kan.
¨
2: Jag säger ofta att jag ska läsa kurslitteratur, fast i själv verket brukar det sluta med att jag sover en timme på soffan och kommer helt oförberedd till alla föreläsninger, jämt. (just nu ligger jag efter med typ 300 sidor papper och 3 böcker).
¨
3: Jag är född och uppvuxen i värmland. Det är ioförsig ingen jättehemlighet, och inte för alla. Men jag har ingen direkt dialekt och därför avslöjas det inte så lätt när jag pratar med människor.
¨
4: Jag var kär i min mattelärare i åttan, jag tror det beror på att han tyckte att jag var smart.
¨
5: Jag vet hur man öppnar kakburkar, räkor i lake, godisburkar och sånt utan att bryta perforeringen.
¨
6: Jag är en notorisk know-it-all och mina mest besökta sidor är google och wikipedia. Jag läser mer på wikipedia än jag läser kurslitteratur och det jag läser på wikipedia sitter långt bättre och längre än det som står i kurslitteraturen.
¨
7: Jag tycker om att ha många bloggläsare, trots att jag hela tiden sagt att jag inte bryr mig så mycket utan skriver för min egen skull.
¨
8: Jag tycker om tvättstugor. Saker kommer in lortiga och kommer ut rena. Man kan stå där inne helt ifred i några timmar och lasta i, lasta ur, hänga upp, mangla, stryka, vika saker... och det blir så bra, jämt. (Men jag vill ändå inte tvätta dina grejer) ;-)
¨
¨
¨
Och så skulle man skicka vidare till åtta andra också ja... Jag fick ju denna awarden av Åsa, och hon har ju redan skrivit åtta grejer om sig... Och jag läser inte så många bloggar... så det blir svårt.
¨
Först: Lina för att hon är så jävla grymt stark och delar så generöst med sig av sin grymhet genom pepp och uppmuntran.
Sen: Monique för hennes fylliga blogg där hon tipsar om allt från häsloeftertänkta LCHF-recept till roliga fysiska aktiviteter.
Sen: Hillalilla. Hon skriver inte så mycket nu, vilket jag kan tycka är lite tråkigt. Men hon får awarden ändå.
Efter det: Honungspojkens mamma för hennes outtömliga kärlek och värme, för deras kamp mot det otänkbara.
Absolut till: Ketchupmamman för alla personliga skrattretare.
¨
Och jaa... sen tog de bloggar som jag läser eller känner till och som inte röjer min anonymitet slut... om man inte räknar Kissie, blondinbella, Anagina och alla de där andra kändisbloggare som jag inte följer varken i bloggvärlden eller annars. Och dem tänker jag inte ge någon award till, de får så gott om sånna ändå.

Kommentarer
Postat av: Lina Kuijl

Åh guud va glad jag blev nu!!! You made my day! HAHAHAHA, älskar dina 8 "hemlisar" klockrena! Älskar nummer 5 och 8!!

2011-04-10 @ 22:13:43
URL: http://fitnessguru.se/lina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0