Bekini

Ja, en sån köpte jag för några år sedan.. en jättefin och röd en..
¨
Trosa i strlk 46 som blev för stor fort eftersom tyget liksom har en tendens att töja sig.
Av samma logik köpte jag överdel i 80 istället för 85 som var min egentliga storlek och tänkte att jag töjer ju ut den ändå... Expediten hade samma motivering.
¨
Det hände aldrig... jag försökte, men den var bara för obekväm. Nu passade jag på att prova den... slängde armarna bakom ryggen och knäppte och Voila! Den sitter som en smäck runtom... lite-lite stor i kupan, men det kan jag leva med. Så nu har jag en BH som passar... nu ska jag bara komma på vad för kläder jag har som går bra med den röda färgen under. :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0